Menü Bezárás

Dynamics 365 ügyfélkezelés – értékesítés

DYNAMICS 365 – ÉRTÉKESÍTÉS (CRM)

 Gyártó: Microsoft    Felhasználók száma: 10.000+      Életkor: 20+

Értékesítési hatékonyság növelése

A teljes értékesítési folyamat lefedése, feladatok kiosztása, értékesítési tevékenységekhez kapcsolódó figyelmeztetések beállítása, árajánlatok és tevékenységek követése, vevői interakciók kezelése.

Ügyfél kiszolgálás javítása

Ügyfelekhez kapcsolódó adatok rögzítése és lekérdezése. Marketinglisták és kampányok indítása célzott piaci terület vagy teljes ügyfélkör részére.

Egy rendszerből elérhető ügyfél- és termékadatok

Tevékenységek, árak, kedvezmények, ajánlatok és szerződések adatainak historikus nyomon követése ügyfelenként.

Automatizált értékesítési folyamatok

A rendszerben sztenderd és testre szabható üzleti folyamatok, munkafolyamatok, műveletek és üzleti szabályok állnak rendelkezésre.

Ismerős kezelőfelület, további integrációk

A Dynamics 365 Sales App a jól ismert Office irodai környezetbe illeszkedik. Böngészőben futó, Outlook rendszerrel és a teljes Office365-tel integrált megoldás. A CRM rendszer további alkalmazásokkal, ERP és BI rendszerekkel integrálható.

Mérhető, összehasonlítható adatok és teljesítmények

Értékesítési volumenek és teljesítmények összehasonlítása, egyedi szűrési nézetek létrehozása és szervezeten belüli megosztása, jutalékrendszer kialakítása.

Felhő alapú, havidíjas konstrukció

Rugalmas, felhasználószám vagy funkcionalitás alapú licenckonstrukció, megterhelő kezdeti beruházási költség nélkül, bármikor változtatható felhasználószám, Microsoft által garantált rendelkezésre állás.

Bármikor, bárhol, bármilyen eszközön

Windows Phone, iOS és Android platformon, böngészőben és applikáción keresztül is elérhető rendszer a mobil munkavégzéshez.

KAPCSOLATFELVÉTEL

DynaGo Hungary Kft.
1131 Budapest, Váci út 76.
V. torony 7. emelet

dynago@dynago.hu